måndag 12 april 2010

NY VECKA...

Idag är det måndag igen och jag har varit hemma med tre assisar. En går på inskolningoch försöker lära sig allt runt omkring mig. Hur jag är och mina rutiner med mediciner och mat, maskiner m.m....
Mammis o pappis har varit och drällt på stan och gjort ärenden. Pappis har handlat tråkiga saker till båten...olja och sånt där tjafs, men det måste ju göras. För snart så är det ju båtdax igen. I maj så ska det börja sjösättas. :o Vi får hoppas jag orkar vara med på havet i sommar oxå.
Höra måsarna och få lite sol på skinnet :).
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej AMELIA våran LILLA ÄLSKLING......

    Du har väl haft det bra idag, som en PRINSESSA som Du är, med tre assisar som skött som Dej. Du har väl oxå kört med dom lite, så att dom inte slöar till, när Du har varit ensam herre "Prinsessa" på täppan"hihi"
    Har Du fått någon sol o frisk luft på Lilla Nästippen idag? när det varit så soligt o fint väder.
    Det var väl skönt när Mammis o Pappis kom hem så Du fått mysa med dom ikväll.
    Nu ska mormor o morfar snart krypa ner i sköna sängen.
    Du ligger säkert redan o sover i Din sköna Prinsessäng med Nasse o Dina Gossekompisar.
    Vi hörs i morgon.

    Natti Natti o Sov så Gott våran LILLA ÄLSKLINGSGUMMA.......

    SvaraRadera