onsdag 28 april 2010

BADDAG & STRÖMAVBROTT...

Idag så stack vi in på morgonkvisten för att bada :) Härligt! Men jag fick vara ensam i bassängen. Ingen liten Liam som gör vågor åt mig och kommer och busar :) Men vi satte igång jetstålen och det tyckte jag va kanon! Mammis höll i mig så jag typ satt och det gick jättebra! :)
Jag bara blundade och njöt. Sen efter badet så va det ju matdax, även för mammis o assisarna. Vi satt extra länge idag och degade på sjukan cafeterian....därför att mellan kl.10-15 skulle vi ha strömavbrott hemma, så det va lika bra vi satt där!...Fast jag låg och sussade rättare sagt hela tiden. :) Missade två coola tjejer som kände min assis. De kom och hejade och en tog och stök så fint i mitt hår.

/Puss Amelia

1 kommentar:

  1. ÄLSKADE LILLGUMMAN våran.....

    Mormor tittar även in till Dej ikväll för att säga Go`natt.
    Va Skönt att Du, Mammis o Dina assisar fick åka till badet idag. Härligt att Du kan sitta med Mammis när Du är i bassängen.
    Mysigt att sitta o äta o fika med "tanterna"
    för här hemma fick mormor bara dricka kaffe från termos, o morfar åkte å titta på hästar. Strömmen kom tillbaka vid 14.30, då fick vi laga lite mat.
    Hälsa Mammis o Pappis att han kryar på sig, så Du får Mysa o Gosa med han.
    Morfar hälsar Go´natt till sin LILLA GOSEGUMMA.
    Va Du ska sova skönt i natt nu när Du har varit i badet idag. Se till att Nasse oxå sover så han inte håller Dej vaken i natt.

    /Puss Puss o Sov Så Gott

    SvaraRadera