onsdag 21 april 2010

INSKOLNING & EN SVÄNG PÅ HABBEN...

Idag har jag haft inskolning oxå. Jag tog det lugnt och sov mesta delen då de jobbade hos mig. Sen på em fick jag hänga med mammis o pappis till habben på en träff. Pappis va först och hämtade en maskin som jag ska få testa...skriver mer om det snart! :)
Imorgon ska jag till habben till tant doktorn och då får alla hänga med mig dit!

*******************************
I morse så ringde ÖNH doktorn från Umeå och undrade hur det gick med mitt åksjukeplåster?
Och det går ju inte riktigt som vi vill. Ger en ganska bra effekt när jag nyss fått ett nytt plåster, men efter ett dygn ca. så har jag ganska mkt saliv igen. Så nu ska vi testa med botox i spottkörtlarna. Fyra stick kommer jag att få i fejan! :( Jag kommer att få ipren innan och de lägger även på en bedövande salva där de ska sticka. De kommer att kollla med ultraljud så att de sticker precis på rätt ställe! Hoppas det går bra!
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej våran LILLA ÄLSKLING o ÖGONSTEN.......

    Va bra att Du följde med Mammis o Pappis på habben, så Du fick lyssna o ha lite koll på vad dom sa på mötet:).
    Hoppas att det går bra på habben imorgon,
    mormor tycker ju att Du är riktigt piggelin,
    och att maskin pappis hämtat funkar bra...
    Aj aj aj, nu får mormor fjärilar i magen, jag blir nervös, då jag hör tänker på att dom ska sticka Dej igen. Men Du AMELIA o mormor börjar bli lika tåliga för alla dessa stick, som vi fått, vi bryr oss inte:).
    Det ska gå sååå BRAAA, det vet Du o mormor.
    Nu ska mormor gå o fixa o dona lite, Du vet ju varför.
    Morfar hälsar Go´natt o Sov Så Gott till sin LILLA PRINSESSA......
    Vi hörs o ses i morgon.
    Du ligger väl inte i Din Lilla Prinsessäng än, men Du ska ha en riktigt God Natt när Du kryper ner, med Nasse o alla dom andra.

    /Puss Puss

    SvaraRadera