måndag 5 april 2010

NU ÄR PÅSKEN SNART SLUT...

Annandag påsk är snart slut och imorgon rullar vardagen på! Då är det dax för mig att försöka lämna ett kissprov igen! :P Tro hur det ska gå? Gick ju inte såååå bra sist :) Men på nått vis ska man få till några dropp från mig :)
Idag har jag tagit det lugnt...som vanligt! :) Fick mig en dusch nu på em. Skönt! Mammis skrubba o tvåla in hela mig. Sen står hon å sköljer med vatten på mig länge, länge....
Nu ikväll är jag med min assis V. Papppis jobbar i natt.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Jag har fått en röd rumpis! :( Inte kul! Men vi har lite trix för oss. Jag får nämligen syrgas på stjärten :) Det blir svalt och torkar ut! Perfekt helt enkelt!

Snygg häck va? :)
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. mormor o morfar5 april 2010 kl. 20:48

    Hej Svejs igen.....

    Den Sötaste o Goaste o Snyggaste Lilla Stjärt
    som mormor har sett.
    Men inte så skönt med röd rumpa, hoppas
    att det går över snart, med syrgas på stjärten.

    Sov Så Gott Lilla HJÄRTEVÄNNEN......

    SvaraRadera