söndag 25 april 2010

SOLIGA DAGAR & VÅRTECKEN...

Vilket härligt väder vi har haft i helgen :) Mammis o jag har varit ute både lördag o söndag. Skönt att det är så pass varmt för mig, går inte att vara ute när det är kallt. Katetrar och slangar funkar inte i kyla. Dessutom så är det inte så bra att vara i kyla när man har syrgas! Så vi gick en liten bit med vagnen. Sen har vi suttit o fikat ute hos mormor o morfar. Pappis har fått sova bort de här dagarna, för han har jobbat natt i helgen :( Men snart är han lång ledig! :)

Några soliga bilder på jag i helgen :)






Sussar gott med Nasse i vagnen.


VÅRTECKEN...

Årets Majblomma som jag köpt av Sanna.










Små krokusar har tittat upp ur gräsmattan och isen på sjön är påväg att försvinna. Känns som det nyss va påsk och att vi hade massor med snö då! :o
I morse va det en pytte mus som snokade runt huset...mammis va inte så glad åt det! :) Men dom är väl glad att snön är borta oxå...så det hittar käk lite bättre. Men mammis höll inte med mig :)
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej våran LILLA ÖGONSTEN........

    Å vilka två härliga dagar mormor o morfar haft som fått besök av våran Lilla Älskling o Din Mammis...att få sitta ute o fika i den härliga varma solen....men inte så varmt när solen gick i moln. Då var det skönt att få ligga nerbäddad i Din sköna Prinsessvagn o sussa så skönt som Du gjorde.
    Nu kan vi se framåt, mot en härlig vår o sommar, när det är lätt att rulla iväg till mormor o morfar.
    Mormor har ju sett vilka fina krokus som blommar på Er gräsmatta, då är det vår.
    Ha nu en skön natt.
    Vi hörs o ses Lilla Vännen

    /Puss Puss o Kramiz

    SvaraRadera