måndag 11 maj 2009

STORMÖTE...

Har det varit på habben idag. Många samlades för att prata och diskutera om lilla jag :)
Det var läkare, sjukgymnast, kurator, specialpedagog, arbetsterapeft, handikappomsorgen och alla mina personliga assistenter...och min lilla familj förstås.
Det informerades om min sjukdom Krabbes, rörelser man kan göra med mig, stimulering m.m....
Intressant! Men jag fick välling i början på mötet och sen så snusade jag in tills det va över...tyckte att det va lugnast så :) Orkar bara inte med allt surr!!! :)
Sen åkte vi hem och vi har tagit det lugnt. Jag har hållit mig vaken hela kvällen och är det ännu :) Få se om man hittar på nåt bus när mammis o pappis ligger och sover :)
Natti natti på er alla vänner / Puss Amelia

4 kommentarer:

  1. Hej vännen!!
    Åhhh så jag har längtat efter denna dag!! Osså vart det inget av =(
    Mammsen tycker det är jätte synd oxå , hon som ville surra med din mamms & hälsa på dig.
    Trist med snoriga näsor.

    Men mammsen har lovat , att så fort vi är piggelin igen ska vi komma =)
    Så jag ska sova & äta bra , så jag blir det fort.

    Puss & Kram min finaste prinsess tjej.
    / Gugge

    SvaraRadera
  2. Hej.

    Otto heter jag är bara lite yngre än dig.
    I februari fick jag min diagnos, Krabbes.

    Min mamma Malin och jag nrukar titta in på din sida och läsa om dig.

    Vi tyckte att du gjorde rätt i att somna när alla människor surrade omkring dig.

    Krama Nasse

    Kram från Otto














    j

    SvaraRadera
  3. Hej Otto min Krabbevän!
    Va kul att ni brukar titta in till mitt lilla hus och hälsa på :)
    Hoppas att du får må så bra du bara kan, trots den dumma sjukdomen vi fått!
    Puss på dig från Amelia

    SvaraRadera
  4. Hej stumpan! Jag tror att mamma och pappa tyckte att det var skönt att du inte busade i natt så dom fick sova. Men i natt kanske vi ska hitta på något bus eller vad tror du. Skvallra inte för mamma och pappa. Ses i kväll/ Kram från nattugglan Helena

    SvaraRadera