söndag 24 maj 2009

SÖNDAGKVÄLL...

Ååhhh...vilken HÄRLIG dag det varit. Sol hela dagen :)
Jag och mamma har suttit ute på altanen. Jag fick sitta under tak och mamma satt ute och brände på fläsket :) Och pappa har varit i båten.
Nu ligger jag i min säng och sussar gott med alla mjukisdjuren runt mig, men Nasse ligger mig närmast! Jag fick en filt av min nattant ikväll som hon stickat till mig, så det är jätte gosigt! Ni kan ju gissa vilken färg den va? Mörk Rosa/lila :) Hoppas på ännu en skön natt! Önskar er alla det oxå!
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Tusen tack för den jätte fina inbjudan som låg i postlådan i dag =)
    Självklart kommer hela högen Anderssons på ditt dop.

    Puss & Kram

    Ps. Oj va mammsen din har fixat & knåpat med inbjudningarna , hon har ju talang =)

    SvaraRadera