tisdag 12 maj 2009

ALLTID ÄR DET NÅGOT...

Ja, då har man varit på vift idag igen!
Dagen börja med att jag sov ut som en riktig tonåring :) Men det va skönt! Hade en febertopp på förmiddan, men den gick över snabbt med lite alvedon. Skulle egentligen fått finbesök av Gugge, men han hade blivit lite krasslig, även hans mamma. Så vi beslutade att skjuta fram det. Onödigt att utsätta mig för smitta! Jag är ju som sagt känslig för infektioner. Man ska vara rädd så jag inte får nån. När det gäller mig så är det tvätta händer och sprita dem om och om igen...


Sen så kom pappis hem mitt på dan från jobbet. Vi for sen på em ner till stan och handikappomsorgen. Där träffa vi en tjej, som kanske kommer att jobba med mig i sommar.

Nu sitter jag i min stol och har nyss fått sondvällning klart. Mamma är och snusar mig i baken och säger att det luktar misstänkt! Så det är nog dax att rulla in till skötbordet och byta blöjan. Vi får se vad jag bjuder på :)

Ha de gott/ Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Vill bara titta in till dig älskade gojäntan våran o säga Go Natt..
    Hoppas att Du får sova som en prinsessa i natt med Nasse o Fisgrisen tätt bredvid Dig.
    Farmor o Farfar ÄLSKAR Dig så oändligt mycket !
    Pussar o varma Gonatt kramar Lillgullet vårat...
    Farmor o Farfar

    SvaraRadera
  2. Hej o Go Morron vår ÄLSKADE PRINSESSA.

    GRATTIS på namnsdagen det är ju LINNÉA idag.
    Hälsa o Gratta Mammis oxå, för hon heter oxå LINNÉA. Gratta Mamma Du oxå, men tala inte om att mormor har viskat till Dej, fniss fniss.

    Idag får Du väl inte ha någon sovmorron, för Du ska väl till badet å sprattla idag.
    Gör även fisköttbullen idag, hihi.
    Hoppas att Du inte har feber idag så Du får
    bada.

    Mormor o morfar tittar nog in till Dej i eftermiddag, med något, om Du o mammis o pappis är hemma.

    Pussar o Kramar o ha en bra baddag, våran LILLA HJÄRTEVÄN.

    /Mormor o Morfar/

    SvaraRadera