onsdag 13 maj 2009

LITE OROLIG NATT! OCH HAR NAMNSDAG...

Ser ni något konstigt på denna bild?
Jo, det finns ju ingenting rosa alls runt mig! :)
Konstigt va?

Nasse fick sig en riktig omgång igår i tvättmaskinen!
Men lika glad är han för det...
...men jag saknade honom inatt. Jag gnydde lite i sömnen och va lite orolig. Men jag saknad ju min lille vän. Sen så hade jag en feber topp oxå, men med alvedon och ipren så har den gått ner.
Och tur är väl det...det är ju bad för mig idag :) Sen ska jag på ortopedtekniska. Kanske får jag mina skenor till fossingarna!
Idag har jag namnsdag-Linneá. Grattis till mig själv! :)
Ha det gott / Puss Amelia

6 kommentarer:

  1. HEJ Å GRATTIS ÄN EN GÅNG, LILLGUMMAN.

    Mormor har redan varit inne hos Dej å Grattat Dej. Ha en bra dag.

    /Mormor å Morfar/

    SvaraRadera
  2. Grattis på namnsdagen !!!
    Du har ett fint mellan namn.


    Va Nasse lite lortig bakom öronen =)

    Bamse Kramar i Massor !!
    Puss & Kram
    T & G

    SvaraRadera
  3. Hej, Amelia. Grattis på namnsdagen.
    Hoppas du får en fin dag.
    hälsningar från Alla djuren och Monica o Ragnar i Hemling.

    SvaraRadera
  4. Grattis på namnsdagen! Ha en toppendag!

    Kram från Jenny & Anders

    SvaraRadera
  5. Grattis på namnsdagen!
    Jag har idag och igår suttit och läst alla blogginlägg på din sida. Du är ju en värsting på att åka runt dagarna i ända ;-) .
    Edvin och jag gjorde det mycket också när han var liten och sjuk, så vi känner igenom oss liiite.
    Kramar från Anci Persson (och Kent och Edvin)

    SvaraRadera
  6. Grattis lilla prinsessa på Linnea-dagen önskar farmor o farfar ! kramar i massor

    SvaraRadera