söndag 10 maj 2009

SÖNDAG=VILODAG...


Jag har haft en bra natt! Sovit gott! Förutom att jag typ sket 5 gånger - Löst!. Är lite röd/sårig i rumpan. Men det är nog penicillinet amimox som får min mage helt ur spel!
Tar det lugnt idag och sover många små snuttar.
Måste ladda inför en ny vecka. Veckorna är ganska full späckade, alltid är det nåt!
Sen ikväll blir det nog duschning, sista gången i stolen!
För i veckan här, ska målaren komma och måla i badrummet
så att jag äntligen får upp mitt duschbord.
Ha en fortsatt bra söndag! / Puss Amelia

3 kommentarer:

  1. Hej mormor o morfars ÄLSKADE HJÄRTEGULL....

    Mormor kom just hem, har varit till Mammis
    mormor o morfar. Morfar kom just hem från sjukhuset, så jag har varit hos dom.
    Skyndade mig å titta in till Ditt Lilla Hus,
    å fick se kort av Dig, men vilken TUFFING
    Du är. Va säger Nasse nu när Du har fått en ny keps med Musse på? JÄTTETJUSIG, och rosa naturligtvis. Är Nasse fortfarande sur för att han fick ligga ute i bilen en natt?
    Mormor har pratat med Mammis idag, så jag fick höra att Du mår bra. Mormor o morfar blir så glad då, vi blir så lessen när Du inte är pigg. Be mamma smörja så Du slipper vara röd i stjärten.
    Så skönt att Du får Ditt nya duschbord snart så mammis o pappis slipper få ont i ryggen.

    Nu ska mormor göra i ordning lite mat.

    PUSS PUSS O JÄTTEKRAMAR TILL VÅR LILLA DUKTIGA PRINSESSA OCH MAMMIS O PAPPIS

    /mormor o morfar/

    SvaraRadera
  2. Hej Amelia, vilket fint litet hus du har. Jag var ju till dig å din mamma i fredags men då hann vi bara hälsa lite på varandra. Du hade ju så fullt upp med att sova å mysa ute på altanen i det fina vädret. Nästa gång jag hälsar på er ska vi bekanta oss mer med varandra, jag är iaf en "gammal klasskompis" till din mamma. Din mamma å jag har inte träffats å pratat på flera år så du kan ju tro att vi hade mycket att prata om. Hoppas att du får en bra vecka och att du får bada på onsdag. Jag skickar en stor KRAM till er alla så skrivs vi snart igen!! Kram från Malin

    SvaraRadera
  3. Snygg keps bruden!
    Mammsen har skvallrat , att då våra mammsingar va & shoppade , & surrade tills öronen ramla av på varann *fniss* , då köpte din mammsing en snygg keps....så jag förmodar att det va den , syrran blev avis då hon såg den , hi hi rätt åt na´

    Puss & Kram från din G

    SvaraRadera