onsdag 27 maj 2009

FEBER, BAD MED PAPPA & "SNIGEL" POST...

I natt har jag haft feber, så jag fick både alvedon och ipren. Den gav med sig som tur va!
Sen for vi till habben. Jag och min "tant" Monica var i sinnenas rum, medan mamma och pappa hade en träff. Där råkade jag ju somna en stund! Men vaknade och då var vi på BADET :) Jippi!
Och min pussis pappis va med idag :) Jag har saknat han så mkt på baddagarna. Åh, va vi myste! Sen så gjorde ju Annki och jag köttbullen så klart :) Men det blev inget prutt! :)
Sen for pappa och jobba, vi åkte hem... och i brevlådan låg ett kort av min farbror Ante och Carolin som varit i Venezuela. Åh, så vacker bild! Tänk om jag fått bada i det där turkosa vattnet! Det skulle jag gilla skarpt! Det var ju ett tag sen de kom hem. Postgången är som den är! Kul va det att få ett kort iaf, annars är det bara brev från Landstinget , dom måste gilla mig som skickar så många "kärleksbrev" :)
Nu sitter kortet på kylskåpet...Tack!
Puss Amelia



5 kommentarer:

  1. Hej Amelia! Skickar en hälsning från en liten krabbetjej i skövde som heter Noelia. Min familj brukar vara inne o läsa på din fina sida för att se vad du gör på dagarna.
    Kram Noelia

    SvaraRadera
  2. Hej min Krabbevän Noelia!
    Va kul att ni brukar hälsar på i mitt lilla hus! Hoppas att du får må så bra du bara kan! Men våra dagar kan ju svänga en del! Vilket fint namn du har! Puss Amelia

    SvaraRadera
  3. Hej, ett tips är att hålla koll på brevlådan de närmaste dagarna...det kanske dyker upp något på mån eller tis??

    /Andreas och Carolin

    SvaraRadera
  4. Hej stumpan!
    Hoppas ni kan mysa i solen på dagarna å att krabbelurerna är snälla om natten så du får sova ordentligt...så du kan växa så de knakar...hihihi...det gör nämligen jag! Tror vi snart spräcker 19kilosgränsen...puh...
    Puss från IdaFisen

    SvaraRadera
  5. Hej stumpan!
    Hoppas du kan njuta av solen på dagarna å att krabbelurerna inte är stygga på natten så du får sova ordentligt så du kan växa...hihihi...de gör nämligen jag! Tror vi spräcker 19 kilosgränsen snart! Men Oj! Vilken fin flytväst du gått å skaffat dig!
    Puss Idafisen

    SvaraRadera