fredag 15 maj 2009

17 MÅNADER...

Finklänningen är på!

Sitter nu och väntar på att få lite sondvälling.









Hej mina vänner! Imorse va jag vaken när mamma kom ner till mig. Jag har haft en bra natt utan feber. Hon tog mig på skötbordet och fixa och greja med mig. Manikyr, pedikyr, tvätta hår, tvätta "surtårná" m.m...Eller va skrev jag sist...jag har inga sura tår! Det är bara mamma som påstår det:) Och så va det på med finklänningen, borsta hår och pippisar i håret. Så nu är man uppklädd till tänderna...eller man har ju inga tänder heller :)
Ja, då får man se va dagen ger...ska iaf få va hemma tror jag, fast man vet aldrig! Lite firande blir det ju kanske, får man inte fira år, så firar vi månadsdagarna. Så egentligen är jag 17 år idag :) Tiden går ju skit fort! :) Nu ska jag få lite käk...Ha en bra dag alla vänner!

Tack för grattiset F & M

/Puss Amelia

4 kommentarer:

  1. Hej Amelia! Grattis på 17..dagen.Vilken tjusig klänning du har. Du är bara så söt.Nu får pappa hålla koll så inga killar kommer och pussar på dig ,killbasiller ska man hålla sig långt ifrån Må så gott och hälsa mamma o pappa kanske träffas vi på böljan den blå. Många luft kramar från Juva o Jonathans mormor

    SvaraRadera
  2. HEJ VÅR LILLA PRINSESSA....

    Mormor måste titta in till Dig igen.
    Vilken jättesöt prinsessklänning Du har fått.

    Va bra att Du är hemma idag, då får Du nog besök.

    PUSS O KRAM /Mormor o Morfar/

    SvaraRadera
  3. Måste bara skicka en Grattishälsning på den stora dagen.
    Jag såg vilka fina skor du fått, de passar ju kalasbra till en prinsessa som dig.
    Nu får du hälsa till mamma och pappa från mig å min familj. Vi önskar er en trevlig helg!!
    Kram tills vi skrivs igen.

    SvaraRadera
  4. Grattis på 17 månaders dagen!! Klänningen klär verkligen en söt prinsessa som du!! Många kramar från Johanna

    SvaraRadera