lördag 16 maj 2009

INVIGT MITT DUSCHBORD OCH GLASSAT I SOLEN...


Här är mitt nya duschbord! Kanon att få ligga där, både för jag och mammis och pappis får en bättre arbetsställning. Igår på min månadsdag så fick jag ett paket på posten med en prinsessduschkräm. Passar mig perfekt! Tack så mkt Fam. Anderssons.


Idag så skickade mamma ut mig och min assistent Monica på altanen så hon fick va inne och röja alldeles själv. Men vi hade det kung där ute! Satt bara och glassade i solen. Fick sondvällnig och lite träning...men oj va trött jag blev....så jag passade på att sussa en stund oxå.
Nu hopppas jag att det blir en bra natt!
/ Puss Amelia


3 kommentarer:

  1. HEJ O GOD MORGON, mormor o morfars SÖTA TUFFA LILLA PRINSESSA.

    Mormor tittar just in till Dej i Ditt lilla hus och möts av denna tuffa PRINSESSA.

    Va skönt att Du fick vara ute i solen i går
    med ass. Monica. Å vilket fint duschbord Du har fått, en prinsessa som Du ska ju ha allt som är bra, även bra för Mammis o Pappis ryggar.
    Mormor o morfar va med Din Mammis mormor o morfar hela dagen igår.

    Be Mammis, att Du få gå ut i det fina vädret i dag oxå, för det verkar bli en fin dag.
    Hoppas att Du har fått sova skönt i natt med Nasse o Fisgrisen, och inte behövt ha några febertoppar.
    Vi längtar så efter Dej, vill aldrig gå hem när vi är hos Dej.
    Ha en skön dag, hälsa Mammis o Pappis.

    /Mormor o Morfar/

    SvaraRadera
  2. Vassegoo` =)
    En duschkräm värdig en prinsessa!!
    Kramar i massor från hela familjen Andersson.

    SvaraRadera
  3. Hej snygging
    Du är alltid så fin å vad annars duger till en prinsessa som du!!! Vet du min syrra hade kalas när jag var på kortids - med High School Musical tema- inte speciellt schysst men i alla fall så har vi en jättesöt granne, en kille,som var på syrrans fest. Han hade köpt mig ett helläckert halsband med lila och rosa precis lagomt långt- passar mig perfekt. Han brukar ofta komma å snacka med mig när han är här å hälsar på mina syskon. Ta hand om dig å dina förmyndare! Kram kram Alma

    SvaraRadera