onsdag 20 maj 2009

NY STOL, INSKOLNING & BAD...

Japp, då har man gjort det igen...skitit i badet!
Men skönt är det ska jag tala om! :)
Innan badet va jag så där, som att det är på G med bajsning. Men int´ blev det nå!
Det var inte förrän min Annki tog mig och vi gjorde "köttbullen". Då släppte det :)
På bilden gör vi "köttbullen". Man ser hur jag tar i och stånkar!
Så det va bara för mammis att ta upp mig duscha av all dynga. Sen var man redo igen, för lite mera bad! Badblöjan höll måttet iaf! Inget kom ut :)

Ja, va har man gjort mer i veckan...

I måndags så var vi på habben hela eftermidda´n. Provade in min nya stol. Bilder på den kommer senare! Det var ett evigt skruvande. Men bra blir d!
Sen har det börjat en tjej på inskloning inför sommaren.
Så det har varit ganska fullt upp, mammis och jag har inte ens hunnit skriva här på några dagar.

Men jag mår bra, mina vänner. Haft bra nätter, sovit gott! Ingen direkt feber att tala om heller :)

Puss / Amelia




3 kommentarer:

  1. Hej lilla sjöjungfru!
    Oj vad vi(mamma, Helena och jag) skrattade åt dig ibadet idag. Lite oförskämt kan man tycka att skratta åt en prinsessa som bajsar i badet, men du var så söt och såg så rolig ut. Skönt var det när det var klart i alla fall. Kram din sjukgymnast Annki.

    SvaraRadera
  2. Hej våran ÄLSKADE BADBRUD!

    Mormor hörde av Mammis att Du bajsat i badet i dag. Fniss fniss.
    När vi fick se bilden av Dig, i badet när Du tog i å bajsade, satt vi länge å skrattade
    åt Dig, vi oxå. Tur att badbyxorna håller tätt.
    Va glad vi blir när Du mår bra och sover bra.

    PUSS O KRAM O SOV SÅ GOTT ÄLSKADE AMELIA, med Nasse som snusar Dig på Din gosiga kind.

    /Mormor o Morfar/

    SvaraRadera
  3. Go morron älsklings Prinsessan.....
    Nu var det ett tag sedan farmor skrev i din lilla "dagbok" men farmor titar in till Dig varje dag o många ggr varje dag ( men det vet du ju lillgunmman )vi är ju såå nära fastän vi inte är det fysiskt.
    Hörru du är verkligen en skitcool tjej vet var man ska passa på o bajsa du ;) ska det va så ska det *fniss*
    Du verkar ju ha hur fina o underbara "tanter" som hellst omkring Dig i badet så det är bara o tuta o köra ;)
    Farmor o Farfar är så sugna på o komma o titta på ditt blivande rum o kanske det kan bli ett tillfälle nu ngn dag framöver, hoppas att mammsen o pappsen hittar en Nassetapet till Ditt rum det vore häftigt men det finns ju att Nasse blir rätt mallig då när han ser sig själv på så där stor yta :)
    Va glad vi blir när vi läser att Du mår bra lilltullan set är den bästa som vi kan höra !
    Hoppas att Ni alla tre får en underbar helg med massor av mys....
    Kramar i massor från farmor o farfar....
    Hoppas att vi ses snaaaart :)

    SvaraRadera