söndag 3 maj 2009

HELGEN ÄR ÖVER!...






...Vad har ni gjort mina vänner?
Sista april blev lugn för mig! Vi va bara hemma. Min Faster o Zebben kom och käkade hos oss. Det blev grillning. På fredan va vi till båten och grejade på. Nu är isen borta och nästa helg börjar 1:a sjösättningarna. Sommaren kommer allt närmare:) Jag hoppas att jag får vara så frisk att vi kan åka ut några turer på havet.
Igår så va mamma och handlade kläder till mig på en klädmarknad som kallas Recycling Mum´s.
Idag så har det varit tårtkalas här. "Nån" har fyllt år. Så Farmor o Farfar, Faster o Zebben kom. Sen så gick vi till Mormor o Morfar och fick middag.
Nu ligger jag i min säng och hoppas få en bra natt. För i natt så hade jag feber topp och var lite onöjd! / Puss Amelia

3 kommentarer:

  1. Hej Amelia , kan du ge "nån" en kram från hela familjen Andersson =)

    Ps.
    Söt du va i pippilotter / Gugge

    SvaraRadera
  2. Hej söta sessan!! Är så kul att få kika in i ditt hus och kolla hur du har det!
    Hälsa massor med grattis till "nån"!! :)

    Kram på er!!
    Johanna o Denny

    SvaraRadera
  3. Hej gumsan!
    Vilket fint litet hus du har. Vi brukar titta in och se hur du & mamma och pappa har det.

    Många kramar från Jenny & Anders i Husum

    SvaraRadera