tisdag 26 januari 2010

SMÅ DROPP...

Igår så hade jag en konstig dag! Jag mådde väl bra och sov nästan hela dan...men jag kissade inte på hela dan :o ...bara nå små dropp i blöjan! På kvällen när mammis skulle göra mig klar för natten så va blöjan torr än! Ops! Mammis orolig! Vad betyder detta? Mammis började kolla på nätet och under tiden så kom min assis och sa att nu hade jag kissat...och med råge :) Åh så skönt det va!! :) Jag tog och kissa ner sängen. Vet inte om mammis varit slarvig och hett på blöjan snett, men utanför kom det! De hjälptes åt att byta. Sen fick jag lägga mig i min lilla lusask igen :) Sen kissade jag igen under natten :) Så nu verkar det funka bra igen! Men vi får hålla koll!

Imorgon har jag baddag :) Hoppas man får fara, för det ska tydligen bli snöoväder här! Men vi får se vad morgondagen säger om väder och hur lilla jag mår...allt kan ju hända!

/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej ÄLSKADE LILLGUMMAN......

    Va oroligt att blöjan var torr å Du inte fick kissa på hela dagen.
    Va skönt att Du fick kissa till slut, å hoppas att det fortsätter så, att Du kissa ner sängen gör ju ingenting. Det får en Prinsessa göra.

    Puss Puss o Kramiz/mormor o morfar

    SvaraRadera