lördag 30 januari 2010

KONSTIG SAKNAD...

Jag måste säga att saknaden är stor efter Ida Fisen! Vi har besökt hennes blogg om och om igen, och kollat att det verkligen är sant...finns hon inte mer? Man väntar sig att se en snygg brud där...mötas av en ny outfit, härlig promenadbild, m.m...
Mammis o pappis tycker det är jobbigt, för de får sig en tankeställare oxå...va fort det kan gå!
Fast det är väntat så kommer man aldrig va beredd ändå. De bråttas med många frågor...När? Var? Hur?...tur de får gå till "tokdoktorn" o kuratorn och prata.
Det krävs en viss förberedelse, men samtidigt ska vi försöka "leva" på och ta dagen som den kommer! Det är inte alltid så lätt!... att ge ett leende, när hjärtat gråter!

-------------------------------------------------------------

Idag är det lördag, och då är det ring så spelar vi på radion som gäller. Pappis ligger och sussar för han jobbar natt.
Mammis och jag ska mysa idag har hon bestämt! Och det tackar jag ju inte nej till!
Jag har fått en ökad dos av bactrim igår...de misstänker att jag ev. har urinvägsinfektion. Kisset luktar inte så nice! Jag har lite problem med 2:an oxå. Har inte bajsat på några dar! :o Så nu har jag nog nåt på G, för syresättningen är inte den bästa. Jag går ner i saturation trots att jag har typ 3 liter syrgas! Hoppas på en töming snart! Kan behövas! Ska nog be mammis om lite movicol...då bliré nog racefart!

/Puss Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar