onsdag 27 januari 2010

SNÖ, SNÖ, SNÖ...

Det blev bad idag :) Härligt! Och Liam va där oxå...kul!
När vi for på morgon sidan så kom snöovädret igång här. Oj va det blåste! Men päronen o min assis gjorde allt för att jag skulle ha det så bra och inte få så mkt snö på mig. Men jag va bra klädd! Invigde min nya overall. Och kolla...den är faktidkt röd och inte rosa! Men det går bra ändå. :)



Mammis ska alltid fram med kameran!
Föreviga varje ögonblick.... :)
-------------------------------------
Nu börjar snön avta här, men pappis är ute och skottar för andra gången idag.... får se om det blir fler.
Ha en bra kväll mina vänner!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin overall Amelia!! Den skulle Tilda se. Hennes älsklingsfärg är för närvarande röd, hon som alltid har älskat rosa! Jag får ta och visa henne kortet på dig en annan dag, för nu ligger hon och sover.

    Hälsa mamma o pappa!!
    Kram "tant" Martina ;)

    SvaraRadera
  2. Hej ÄLSKADE AMELIA......

    Vilken fin overall Du har fått, å så sööt å tjusig Du är i den, röd å fin o en jättefin mössa till. Du passar verkligen i rött oxå.
    Mormor vill bara komma o krama o pussa på Dej, vår Lilla Älskling.
    Vilken tur att Du fick åka o bada idag, med Mammis o Pappis o Din assis.
    Tur att Mammis tar fram kameran.
    Nu ska mormor o morfar krypa ner i sköna sängen o drömma om vår LILLA PRINSESSA.
    Ha nu en skön natt.

    Puss Puss o Natti Natti

    SvaraRadera
  3. Du ser Amelia , en prinsessa klär inte bara i rosa , du klär i rött oxå =)
    Puss & Kram från din Prins Gustav

    SvaraRadera