torsdag 7 januari 2010

VAKEN MYCKET...

Hej mina vänner! Hoppas ni har det så bra ni bara kan i denna ruskiga kyla! Tur man är prinsessa och får vara inne i värmen och bli ompysslad på bästa sätt! :) Nu har vi -26 grader, men jag tror det va typ -29 grader i morse när min assis kom! Huvaligen!
Igår hade jag besök av polarna Felicia o Hugo. Och gissa va jag fick...jo ett paket, med fina kläder! Men mammis o pappis sa att så är det nu denna tid! Jag har fyllt år och det har varit julafton...och då får man paket om man varit snäll! Och det har jag tydligen varit då! :) Så jag ska inte ta det för vana att få paket jämt berätta päronen! :) Och jag som älskar paket! ;)

Jag har haft några bra dagar där jag varit vaken jätte mycket! :) Fast jag får ju ha syrgas förstås! Lite mer snorig är jag oxå. Kommer mkt ur näsan! Men det är tur det finns sug så det är lätt att få ut det!

/ Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Hej min prinsessvän! Vad jag saknade Dig på nyårsafton. Hade hoppats att du skulle besöka mig här hemma å åka lyft å busa. Du förstår jag var ensam med min assistenet hela kvällen utan föräldrar å syskon. Du å jag kunde haft värsta partyt. Vi hade kunnat kollra bort assisen å sedan prinsessröjt som bara vi kan, men det får bli en annan gång. Mys på i kylan. Kramar i drivor från prinsessan Alma

    SvaraRadera
  2. Hej våran LILLA ÄLSKLIGSGUMMA....

    Hoppas Du haft det bra med Dina assisar idag.
    Mormor blir så glad o lycklig när jag hör att Du är mycket vaken.
    Å vet Du vad, det bästa som hände igår, var när mormor o Du pratade med varandra i telefon, medan Mammis gjorde kaffe. Men tala inte om vad vi pratade om för hemlisar "hihi"
    Säg åt Mammis o Pappis att en Prinsessa som är så snäll o Gossig som Du AMELIA, kan visst få paket när som helst, eller hur.
    Ha det så skönt inne i värmen, för ute är det så grinigt o kallt.
    Morfar hälsar så mycket till sin ÄLSKLINGSTJEJ.

    Puss Puss o Kramiz/mormor o morfar

    SvaraRadera