fredag 15 januari 2010

MINNEN...

Jag skrev ju för ett tag sen att vi pysslat lite, gjort en gipsavgjutning av min lilla fossing :) Här är resultatet! Den blev bra...man ser varenda veck jag har :)
Mammis o pappis försöker skapa så många minnen av mig som möjligt. Mammis har klippt mig o sparat mitt hår i en burk...även mina små små naglar. Tok mammis o pappis, men det är så de är. De vill ha kvar varenda liten bit av mig, som de bara kan...deras lilla Prinsessa
Det är synd att man inte kan spar på lukter. Mammis säger att mina fossingar luktar så gott! Jag vet inte om jag håller med riktigt :)
Vi kommer att pyssla en sak till om nån dag, vi får se när tid finns....då får ni se va det blir :)


Min Gipsfot!
/Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Men så fin den blev =)
    Små gulliga tår =)

    Inlägget rörde mig nu då jag läste det , förstår att dina päron vill spara allt , att du fått denna sjukdom är orättvist , varför , tänk om det fanns ett sätt att få ha dig kvar.

    Men du är en tapper tjej , Amelia , och du har ännu tapprare föräldrar.
    Älskade lilla prinsessan.

    Puss & Kram från tant Suss

    SvaraRadera