torsdag 28 januari 2010

SNÖ, SNÖ, SNÖ & ÅTER SNÖ...

Jaha...det va tur det inte va bad idag, för då hade vi nog inte farit...det har kommit hur mycket snö som helst i natt :o ...inte ens min superbuss hade tagit sig ut :)
Pappis fick fara ut och skotta vid 6 imorse. Innan min nattassis skulle ut och två skulle komma vid 8.

Det är skönt att bara fått vara inne med mina assisar idag. Mysa på i värmen i min vagn!

Dietisten har ringt idag oxå...vi har lite fundering om jag kanske får för mkt fibrer. Har blivit så pruttig sen man bytte mat till mig. Får jobbigt av en liten prutt bara...kan behöva syrgas bara därför ibland :o Vi får se vad hon kommer fram till. Ska ta en aktuell vikt ikväll :)

Sen så är vi så glad idag...fick ett brev på posten och jag har fått beviljat en värmare till bilen :) Den ska kunna ställas in " hit o dit"och jag vet inte vad, men det ska bli så gott och varmt...för det är ju så en prinsessa ska ha. Bara det bästa duger :)

/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hejsan Svejsan vårat HJÄRTEGULL....

    Skönt att få vara inne idag oxå. För när snöovädret avtar, då blir det jättekallt, när mormor kollade i morse, var det -25.9 grader.
    Va skönt att få vara inne o mysa med Mammis o Pappis.
    Hoppas att dom tar bort lite fibrer, så Du får det bättre i Din Lilla pruttmage.
    Skönt att Du får en värmare till Din "Spruttebangbang-buss", för det är ju klart att PRINSESSAN AMELIA ska ha det varmt o skönt.
    Nä nu ska mormor o morfar ta en kopp kaffe.
    Morfar hälsar till sin LILLA PRINSESSA.

    Ledsamt att Din krabbevän Ida lämnat jordelivet.
    Sänder en tanke till Lilla Idas familj, i denna svåra stund.

    Puss Puss o Stora kramen/mormor o morfar

    SvaraRadera