onsdag 6 januari 2010

JAG ÄR EN RIKTIG PRINSESSA JAG! ...

Hej på er! Hoppas alla har det bra i kylan! Det är tur jag inte ska iväg på något...man får stanna inne i värmen :) En annan tycker ju inte att det är så himla kul att åka bil!
Jag mår som vanligt! Det är mycket sovning och en del syrgas nuförtiden :(











Här kommer efter en önskan om att få se mina nya vinter pjucks! :) Mammis har visst glömt att lägga ut en bild på dem!


En sovande hejande MoDo - Nissa! :)
-----------------------------------------------------------------


I måndags morse fick jag ett paket på bro´n :)
Snacka om att man har sån tur som får så många paket nuförtiden :)
Fam. Ledin gav mig denna snygga handduk ...
ROSA o med mitt namn på!
Och prinsesskrona oxå!
Kan det bli bättre till en prinsessa som jag :)
Tack!

/ Puss Amelia



3 kommentarer:

  1. Hej ÄLSKLINGSGUMMAN.....

    Måste titta in till Dej en stund, för att säga Go´natt. Va får jag se, om inte världens Goaste o Sötaste Prinsessa o
    MoDo-Nissa, som ligger o myser.
    Vilka fina vinterskor Du fått av Mammis o Pappis, jättetjusiga mormor har ju sett dom.
    Huuu, så kallt det är -24 - 25 grader är det ikväll. Skönt att vi får vara inne i värmen. Nu ska mormor o morfar se på TV en stund innan det är dags att hoppa i säng.
    Sov nu så sött med Dina Gossekompisar, med Nasse som ligger närmast å snusar Dej i örat.
    Hoppas att Du får sova skönt i natt, så hörs vi imorron.
    Hälsa Mammis o Pappis.
    Puss Puss o Stora Kramen.

    Natti Natti/mormor o morfar

    SvaraRadera
  2. Jösses vicka söta skor...sånna skulle jag me vilja ha. Åsså hade du ROSA tomteluva...hm det sa mamma att det inte fanns så jag fick ha en vanlig röd....fast det klart..brorsan hade aldrig gått med på rosa tomteluva...hihi. Kramisar från Noelia

    SvaraRadera
  3. Hej lilla sjöjungfru. Vad snygg du är i prinsess krona. Hoppas att bilen snart är klar så du kan få åka bil som det anstår en prinsessa. Vi ska snart börja vara i bassängen igen där är det varmt och skönt. Annki

    SvaraRadera