tisdag 12 januari 2010

SNART SÅ...

I söndags så körde pappis upp min "spruttebangbang" buss till Umeå! :) Yiihoo! Nu har jag åkt för sista gången i min gamla usla bilstol, som inte passar mig alls längre!! I veckan här, så håller ett företag på att sätta in den nya formanpassade stolen till mig!....Längtar så tills på torsdag för då får vi hämta hem bussen igen :) Spännande att få se resultatet.

Hur mår jag då? Jo, jag har haft några vaken dagar, men igår så sov jag mer och behövde mer syrgas faktiskt! Men just nu så ligger jag vaken i sängen och får mitt andra mål för dagen! :)
Bajseriet har blivit bättre! Men fortfarande lite röd i stjärten...så där krävs det smörjning :)

Ha en bra dag mina vänner i det härliga vädret!...för här har vi sol iaf :)
/puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej våran ÄLSKADE ÖGONSTEN...

    Tittar in till Dej en liten stund i kväll innan Du skall sussa i Din sköna säng.
    Såå bra att Du äntligen snart får Din alldeles Egna Prinsesstol i bilen som bara är gjort för Dig. Nu blir det roligt att fara ut å åka i "spruttebangbang" bussen, å Du slipper ha det jobbigt. Nu kan Du bara ligga å njuta.
    Va bra att det blir bättre med den lilla röda stjärten. Tur att Mammis håller koll, å smörjer Dig.
    Tänk att kyrkan fick så fint besök, av två stycken så söööta kusin-tjejer m fl.
    Du kunde väl trösta Amanda, när hon blev arg o sur, när hon fick vatten på huvudet.
    Du ser ut att ha det så skönt i Din härliga vagn, när Du ligger o lyssnar på när dom spelar o sjunger.
    Ha nu en fortsatt bra kväll med Mammis o Din assis, nu när Pappis jobbar inatt.
    Go´natt o Sov Så Gott när Du kryper ner i Din sköna Prinsessäng.
    Morfar hälsar till sin ÄLSKLINGSGUMMA.

    Natti Natti/mormor o morfar

    SvaraRadera