fredag 15 januari 2010

MIN NYA FINA LILA/ROSA BILSTOL...

Här kommer lite bilder på min nya stol. Men de blev inte så bra,
för att det småsnöade när mammis va ute och fotograferade idag.
Får ta lite mer bilder när jag sitter i den oxå...eller ligger :)
-----------------------------------------------------
Min spruttebangbangbuss :)

Snygg färg va? En färg som anstår en riktig prinsessa :)






Man kan vrida sätet utåt oxå så det är lätt att sätta mig i stolen. Men det snöade så mammis skippade att visa det! En annan gång!


3 kommentarer:

  1. Hej LILLA PRINSESSAN AMELIA.....

    Vilken fin Prinsesstol Du fått, o vilka passande färger, passar en Liten Prinsessa som Du.
    Längtar att få se Dig sitta i denna sköna stol. Nu måste Du ut å provåka i Din
    Spruttebangbangbuss.

    Puss Puss o Kramiz/mormor o morfar

    SvaraRadera
  2. Hej Prinsessan. Va roligt att stolen till Spruttebangbangbussen fixat sig så fort. Vänta är något som du annars fått träna på att göra här i livet. Önskar den och dina päron allt gott. STOR kram från nattanten på barn

    SvaraRadera
  3. Äntligen!!!!!!!!!! Ser ut att vara toppen bra och väldigt snygg. Skönt att dina resor med bil nu kan göras på ett bekvämt sätt, och att du slipper pressas ner i stolen. Vi ses på badet på onsdag kram Annki

    SvaraRadera