tisdag 7 april 2009

TISDAGKVÄLL...

Ja, då var man hemma igen. Pappa o jag sitter i tv-rummet och ser på hockey. Tråkigt tycker jag...så man tar sig en lur istället. Mamma grejar i badrummet. För imorgon kommer en gubbe hit och ska fixa så att jag kommer få ett duschbord. Det blir nog kanon!

Idag har vi varit på handikappomsorgen och haft intervjuer med några som sökt för att få jobba som personlig assistent till lilla mig. Vi ska fundera...det är svårt val! För alla var trevliga!
Vi får sova på saken!

Längtar till imorgon... :)
Jag kommer nog att släppa en stor nyhet här bla...:)

Natti Natti på er / Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Väntar med stor spänning på nyheten =)
    Och va kul att duschbordet är på gång!

    Natti natti vår lilla prinsess kompis.
    T & G
    ...snart ses vi ju =)...längtar!

    SvaraRadera
  2. Spännande med nya tanter och farbröder som ska sköta om lill prinsessan. Men de måste vara svårt för mamma och pappa att välja någon som är tillräkligt bra för att ta hand om lilla dig! / Kram Ulrika

    SvaraRadera