torsdag 23 april 2009

ÄNNU HÖGRE FEBER I NATT...

I morse när jag har feber...Svettas!


Jag sitter i bilen på väg från Habben.
Snygg hatt va? Den har jag fått av min Helena`s
dotter S. Hon hade den när hon va liten :)

I natt fick jag feber igen 39,6 grader. Oj oj! Men jag fick sova iaf. Saturationen (syresättningen) har bara larmat mest hela natten sa mina "nattanter". Men på morgonkvisten så började febern ge med sig. Men jag sov nästan till kl.13 idag. Mamma & pappa tycker dom har en riktig tonåring ;) När jag vaknat och fått käk så var det bara på med kläder och vi for iväg med bilen till habben. Där var det ett läkarbesök/möte. Det var en ny snäll doktor som vi aldrig träffat. Kuratorn & Sjukgymnasten var oxå med. Dom prata o prata om mig. Jag satt i min vagn och somnade till en stund. Nasse satt som vanligt med och bara flinade.


Nu är vi hemma och jag har min Catharina hos mig. Mamma ska grejsa och pappa jobbar.




Vill hälsa till min Mormor som fyller år idag. GRATTIS!!!!!!


Längtar till man får fara dit och få sig lite tårta...eller jag får ju bara titta på jag när andra gottar sig ;)
Puss på er / Amelia














2 kommentarer:

  1. Ge mormorá din en kram från oss då du ska dit på kalas =)
    Puss & Kram
    T & G

    SvaraRadera
  2. Hej våran LILLA GOJÄNTA.
    Mormor o morfar har just kommit hem. Vi har varit hos Din mammas mormor o morfar å bjudit på mat o gofika. Mormor måste skynda sig å titta in till Dej i Ditt lilla hus.
    Mormor blir så lessen när jag hör att Du har haft så hög feber, skönt att det har gett med sig. Hoppas att Du slipper det i natt.
    Vilken fin hatt Du har fått, snällt av Helena`s dotter.
    TACK så mycket för Grattishälsningen.
    Hälsa T & G så mycket för kramen.
    Vi ses snart när Du tar med Dej mammis o pappis hit på mat o tårta.
    Längtar så efter Dej AMELIA.
    PUSS o KRAM o SOV GOTT VÅR LILLA
    ÄLSKLINGSPRINSESSA.

    /Mormor o Morfar/

    SvaraRadera