fredag 24 april 2009

INGEN FEBER...

I natt har jag inte haft nån feber. Inte idag under dagen heller :) Skönt!
Jag har haft 2 assistenter hos mig, sen i morse. Mamma o pappa tog sig lite extra sovmorgon. Händer liksom inte så ofta. Jag satt vaken och klädd när mamma kom ut ur duschen. Sen drog hon iväg. Jag har haft det bra idag, suttit ute i det fina vädret m.m...
Mamma var på stan och shoppat lite saker :) Jag fick mig ett par tofflor/skor...ROSA såklart ;)

Sen så har mormor o farmor varit och shoppat på stan oxå :) Kläder till mig. Jättefina!
Bl.a Fleecejacka, jeansbyxor, tröjor, klänning, Pippi set... TACK! Puss Puss!

Nu sitter pappis o jag och diggar till- Så ska det låta. Sen är det nog natti natti för mig.

Ha det så bra mina vänner / Puss Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar