måndag 20 april 2009

NY VECKA...

Måndag och nu är det full fart på bygget igen! 07.00 satte de igång. Men inte brydde jag mig inte. De fick leva om hur mkt de ville, jag sussade till ca. 09.30. Har en assistent här idag. Just nu sitter vi ute på altanen. Soligt väder, +5,8 grader (skuggsidan).

Idag har jag "namnsdag"...Det är Amalia & Amelie. Amelia är ju rätt nära så vi har tagit denna dag, annars har jag inte nån namnsdag! Vi firar allt va vi kan :)

Hoppas alla haft en bra helg!

Puss på er/ Amelia

3 kommentarer:

  1. Grattis på "namnsdagen" din , tokigt att det inte finns Amelia , det som är ett så fint namn.
    Jag sitter inne , alldeles själv , Uffe & Tilda har åkt och handlat , och Gustav ligger ute och sover.
    Du passar jag på att titta in i ditt lilla hus vett du =)
    Undrar när vi kan ses nästa gång då?
    Hoppas snart.
    Kram på dig prinsessan.
    / Tant Suss

    SvaraRadera
  2. HEJ Å GRATTIS PÅ DIN NAMNSDAG LILLA PRINSESSAN.
    Mormor tänkte komma till Dej, men morfar o jag har varit borta idag så det blev så sent, så vi ses i morgon istället.
    Mormor ser ju vilken fart det är på gubbarna, hemma på Er gård. Så klart att det ska göras ett eget fint rum till en liten prinsessa som Du AMELIA.
    Vilken tuff liten hårding Du är som har tatuerat Nasse på armen.
    Va skönt att Du sussar så gott i Ditt nya bäddset.
    Hälsa Mammis o Pappis.
    Puss o Kram o Sov så Gott HJÄRTEVÄNNEN

    /Mormor o Morfar/

    SvaraRadera
  3. Grattis vår lilla älsklings gumma.......
    Farmor har alldeles nyss "landat" från jobbet o dyker på datorn direkt för att Gratulera DIG på namnsdagen även om det inte riktigt är ditt rätta namn.... men GRATTIS önskar farmor o farfar.
    Sov Gott nu vännen och håll Nasse i handen när du kommer till drömmarnas land o fisgrisen hänger med han oxå tätt intill.
    Pussar o kramar i mängder lillgullet...

    SvaraRadera