onsdag 8 april 2009

BADDAG...


Jag säger bara äntligen onsdag:) Baddag! Men det var inte riktigt som det brukar vara... Pappa var inte med! Mamma satt som en landkrabba på poolkanten :) Men jag hade ju Helena o Annki :) . Fast det var ingen bra baddag idag. Why? Saknar pappa?? Ont i magen? Ont i rackarns tänderna som ALDRIG kommer fram nångång?? Trött?? Ja, vem vet vad som inte står rätt till? Bara lilla jag och inte kan man säga nått heller!
Efter badet så var det lite ärenden för mamma. Apotek, fixa en låne sugpump, vårdcentral m.m...
Hemåt och matdax! Sitter nu i min stol och är nöjd och vaken. Vi hörs mina vänner/Amelia

3 kommentarer:

  1. Hej lilla hjärtat!!
    Vad bra att vi kan få följa dig här på din fina sida... Vi hoppas att du och din mamma och pappa ska få en fin påsk och att du ska få må bra, många kramar från kompisarna emil & klara i örebro

    SvaraRadera
  2. Hej stumpan!
    Vilken tur jag hade som fick följa med på badet i dag. Längtar till nästa onsdag. Ses i morgon kväll. Kram på dig / din natt uggla

    SvaraRadera
  3. Hej Lilla Sjöjungfru!

    Det var som vanligt mysigt att få träffa dig i badet,ibland var du lite missbelåten för vad? vet vi inte. Men det var också mysigt och skönt. Kom ihåg att Nasse också vill vara påskkärring. Glad påsk Annki

    SvaraRadera