torsdag 30 april 2009

KNAPP BYTE...

Jag ligger och sover...bryr mig inte ett dugg
om allt surrande runt mig.



Ursäkta om nån är känslig, men ni får blunda :)
Så här ser hålet ut rakt in i min magsäck.
Knappen är borttagen för en kort stund.
Om man inte sätter tillbaka knappen så sluter sig
ett sånt här hål, jättesnabbt av sig själv.

I morse var jag svintrött, ville absolut inte vakna...och det gjorde jag inte heller. Mamma både tvätta och klädde mig. In i bilen och körde ner till sjukhuset. Sattes i vagnen...sov fortfarande!
9.00 hade vi träff med "knapptanten". Hon skulle visa/berätta om knappen för mina personliga assistenter. Sen så skulle M byta knapp på mig oxå. Inte vakna jag för det inte. Sov mig igenom hela resan ända hem ;) Mamma var t.om in och handla på en affär. / Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Hej LILLGUMMAN

    Har Du fått sova gott inatt? Är Du vaken eller sover Du lika skönt o länge som igår.

    Du är ju så duktig, att dom fick byta knappen å Du sov ändå. Cool tjej.

    Hörde Du några smällare i gårkväll, mormor hörde att det small lite, men såg inga raketer.

    Ha en bra dag i det soliga o varma vädret, med mammis o pappis o Nasse o Fisgrisen förstås.

    JÄTTEKRAMAR O PUSSAR från mormor o morfar

    SvaraRadera
  2. Hej finaste! Jag bytte knapp igår men jag var inte lika tuff som du, dom fick minsann höra vad jag tyckte om att dom skulle vara å pilla på magen min! Mamma var faktiskt lite fjaskig oxå när det gäller att trycka dit den nya, larvigt va!Nu kan vi styla inför dom andra barnen med våra fräscha magpiercingar : ) hälsa dina härliga föräldrar,kram WIlle

    SvaraRadera