tisdag 14 april 2009

PROJEKTET...


... jag har skrivit om....Är att det ska byggas ut på vårat lilla hus, så jag ska få ett alldeles eget rum, på nedervåningen :) För tillfället så ligger jag och sover i köket! Tokigt va! Men vi har inte så stort hus och på övervåningen så finns det inte tillgång till vatten. Så kommun hjälper oss att bygga ut :) Idag så har en "snickargubbe" kommit och börjat riva altanen...där det ska byggas. :)

Så nu är det ingen återvändo :)


Tänk att detta görs för lilla mig :) Då får jag sova i lugn & ro & vara med mina assistenter alldeles själv :) Mina maskiner behöver inte stå i köket & "vara i vägen".
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Heja heja , hoppas det byggs super fort , så du kan få ett eget "lilla hus" där du kan ligga & sussa gott , så får mammsen & pappsen stöka på & leva om i köket bäst dom vill ;)
    Då får jag & syrran komma och titta på ditt rum sedan då det är klart.
    Min mamma har lovat att hjälpa din mamma om du vill ha ett sånt där väg ord som syrran har på sitt rum =)
    Kram / Gugge

    SvaraRadera