onsdag 15 april 2009

16 MÅNADER IDAG...



Nasse & jag i bilen på väg till båten.
Snart far isen...och värmen kommer. Härligt!
Firade med att fara och bada. Birgith o Helena var i vattnet med mig. Det var skönt idag. Flöt runt som en liten kork:)
Sen for vi hem och hade en lugn eftermiddag. Fick present av mormor o morfar. Rosa barbapappa kläder.
Sen ikväll har jag varit iväg med mammis o pappis en sväng. Vi for och kollade till båten. Snart säsong :) Farmor o farfar va med oxå. Hjälpte till med lite saker.
Och nu snart är det sängdax för mig. Imorgon måste jag vara pigg!
Natti Natti/ Amelia

3 kommentarer:

  1. Hej Amelia!
    Å vad jag längtar till sommaren då vi ska ut på sjön igen!:) Vi hade de ju så härligt i fjol och i år har ni ju skaffat vrålåket nr 2, så nu kanske det t om blir en övernattning med grillning, sol, bad och framför allt bara umgås och ha det härligt!

    Sköt om dig och hälsa nasse, mamma och pappa från oss i Mjäla!

    Kramisar
    Malin

    SvaraRadera
  2. Hej AMELIA mormor o mofars PRINSESSA!

    GRATTIS till Din 16 månaders dag idag.
    Tänk vad en månad går fort, å Du blivit stora tjejen.Va härligt att Du hade skönt i badet idag. Så roligt det ska bli när Du får eget rum, då kan mormor o morfar komma å hälsa på å busa med Dej, men då får inte mammis o pappis vara med.

    Puss & Kram o God Natt o Sov så Gott med Nasse tätt intill Dej.
    Hälsa mamma o pappa.

    /Mormor o morfar/

    SvaraRadera
  3. Grattis !! =)
    Och , tro , vad ska du göra förnått imorgon då?? Blir ju nyfiken ;)
    Puss från Gugge

    SvaraRadera