tisdag 21 april 2009

FEBER...

I natt så fick jag feber :( 38,4 grader hade jag. Sen så har det pendlat idag. Fick både alvedon och ipren, men febern ville inte riktigt ge med sig ändå. Först på em gick den ner. Skönt! Jag har inte varit så nöjd. Gnytt och tyckt att det inte varit riktigt bra. Inte har jag kunnat sova heller :(
Skit dag! Men vi har tagit det lugnt. Mamma, jag och en tant som varit på inskolning hos mig.

Sen idag så kom mormor förbi med en tröja till mig. T-shirt med rosa barbapappa. :) Tack!

Imorgon ska jag på sjukhuset och göra en undersökning.
Sen blir det bad och då ska jag inviga mina nya snygga badbyxor. Dom är rosa med hjärtan på!
Hoppas man inte får feber igen bara!

Puss på er! Nu ska jag be mamma byta blöja på mig för det luktar skumt från den ;) / Amelia

1 kommentar:

  1. Hej lilla sjöjungfru! Hoppas du är frisk i morgon så jag för se dina nya rosa badbyxor. annki

    SvaraRadera