torsdag 2 april 2009

BÄTTRE....

Hej mina vänner! Har ni saknat mig?

Har haft några jobbiga dagar. I måndags sov jag hela dan, hela natten mot tisdag. Sov hela tisdagen, det var inte förrän på kvällen vid 20 jag vaknade till ordentligt. Skrek och blev arg! Då sa mamma att, "Nu känner jag igen min lilla prinsessa" :)
När jag sovit så har jag haft dålig syresättning. Min appartat har larmat och larmat mest hela tiden. Och kallsvettas har jag gjort. Men inte haft någon feber.
Nu är jag mer vaken, men jag dippar ibland i syresättningen! Vet inte varför jag gör det???

Så det var bara att vara hemma från badet igår :( Osis! Hoppas jag är pigg till nästa vecka.

Puss/ Amelia

7 kommentarer:

  1. Men lilla gumman! De låter ju inte bra alls. va oroliga mamma och pappa skulle vara! Hoppas att du får må bättre ett tag nu! kramis Ulrika och alla av mammas jobbarkompisar <3

    SvaraRadera
  2. Hej vännen min ! Skönt att höra att du mår bättre ! Jag hade också en vecka så jag hade 35 grader å svettades så mamma å pappa fick byta sängkläder flera gånger, skumt men det kanske är nån sjuka som gått ? Nu har doktorerna kommit på att jag nog e glutenintolerant. Inte konstigt att min mage e så knasig ! Ska göra en tarmbiopsi å sen får jag börja en ny diet. Vad så superkul att du kunde komma med mamma å pappa å hälsa på oss ! Du e ju så söt så jag kunde låta bli att hålla dig i handen : ) Tycker att grodan jag fick e superkul men samtidigt lite läskig ( tur att mamma e med, den äter nog henne först ) Ni vet att ni är välkomna nääär ni vill !! Tusen pussar å kramar

    SvaraRadera
  3. ps mamma hälsar att Gabriellas sång e den finaste låt hon vet : ) / Wille

    SvaraRadera
  4. Hej lilla sjöjungfru!
    Saknade dig på badet igår. Vad glad jag blir att du börjar må bättre igen. Vi ses i vattnet nästa vecka.
    Annki

    SvaraRadera
  5. Hej
    Vad jag har saknat dig!!! Jag brukar gå in i ditt hus varje dag men du har inte varit där. Det känns så bra att ha en vän som du fast vi aldrig riktigt pratats vid utan mest tittat på varandra "in real life" känns det som att vi har kontakt ändå på ett sätt som ingen annan förstår. Va pestigt att vara sjuk, jag har oxå varit hemma från skolan i några dar men nu känner jag mig redo för att susa tillbaka dit och då blir assar sjuk så vi får se när det bär av igen. Nästa vecka ska jag till både Sundsvall och Umeå men jag har ingen kille där. Har du nåt tips? Å lite äldre än din kille förstås... Hoppas att du kryar å dig så du får plumsa i plurret nästa vecka. Kram Alma

    SvaraRadera
  6. TACK till er alla som bryr sig om mig...det är jättekul när ni skriver på min blogg!

    *Men Wille min kille- glutenintolerans??? Hoppas de får ordning på kosten, så du får må bra / puss Amelia

    *Alma min vän. Ja, vad ska jag ge för tips :)
    Va dig själv och "flörta" som bara den så faller de nog. Du är ju såå söt :)
    Sen så har jag haft tur att dela rum med grabbar när jag legat på sjukhus. Hett tips!
    Kram på dig/ Amelia

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Skickar miljarder krya på pussar från mig , och miljarder krya på kramar från syrran.
    Min mamma va & kollade på bassängen där du brukar bada , va fin den va =) Värste lyx badet & me´fåglar ovanför ( för visst kan det va där du är..? )
    Mammsen va där med min farmor , för hon ska oxå börja bada där , ska nog bli skoj för henne, kanske du kan visa henne lite trix i vattnet =)
    Kram på dig
    / Gugge.
    Mammsen & pappsen skickar bamse kramar till dig , lill prinsessan.

    SvaraRadera