fredag 3 april 2009

NU ÄR DET HELG IGEN...



Idag har jag haft en hyvens dag :) Jag har varit med min Helena alldeles själv. ( nästan! pappa fanns hemma. men sov för han ska jobba natt) Mamma har varit på något som kallas utbildning, vad det nu kan vara? Hon var borta nästan hela dan iaf. Helena lekade frisör på mig och vi spelade min lekmusik. Visst är jag fin med klämmorna i håret? Sen så behagade jag somna efter all frisörande och sov hela em. Tills när mamma klev innanför dörren så slog jag upp mina blå och passade samtidigt på att klämma av en rökare :) Man måste ju sätta mamma i jobb :)

Nu har Pappis farit på sitt jobb och mamma och jag ska grejsa på ikväll. Nu kl. 18 ska jag få min "middag". Ha d gott vänner! / Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Puss & kram och hoppas mammsen & du har det mys pys i kväll.
    / Gugge & Tilda

    SvaraRadera
  2. Hej Mormor o Morfars LILLA GULLJÄNTA!

    Nu var det längesedan mormor var inne å hälsa på Dej i Ditt lilla hus.Men jag haft datorn borta eftersom inte ljudet var bra. Tack vara Din snälla pappa som har farit iväg med den å fixat så är den äntligen i ordning.
    Va roligt när Du mamma o pappa var här å åt middag. Längtar efter Dej varje minut. Vilken fin tavla morfar fick av Dej när han fyllde år. Den sitter så att vi alltid kan se Din Lilla Fot å Hand.
    Tråkigt att Du inte har varit riktigt pigg, men Mamma säger att Du mår bättre nu.
    Mormor ska komma med ett paket till mamma i eftermiddag. Snart är det Påsk å då vet Du
    vad som kan vankas då, Påskägg.
    Vi ses snart.
    PUSS O KRAM TILL VÅR LILLA PRINSESSA.

    Mormor o Morfar

    SvaraRadera