onsdag 19 maj 2010

SVALKANDE KVÄLL...

Idag har jag varit inne hela dagen för det är så varmt ute...och inne. Men ska man välja så är det nästan skönare inne. Fast ikväll när solen gått ner så tog min assis mig ut i vagnen och jag fick mitt kvällsmål ute! :) Åh så härligt svalt det va att få ligga ute.

Jag har faktiskt varit vaken hela dagen idag...dock varit lite orolig och ryckt lite. Och syresättningen har även dippat endel. ???? Tro vad det kan va då?
Hoppas det blir bättre, för min resa närmar ju sig. :)

/Puss Amelia

(Min assis Anna - jag saknar dig! Ta hand om din onda rygg så hoppas jag vi ses snart! )

2 kommentarer:

  1. Älskade hjärtat mitt......

    Hoppas att Du mår bra idag...farmor blir så olycklig då inte allt står rätt till med Dig Tullan !
    Va bra att pappis kommer hem ikväll då får han ta hand om sin lilla älskling för vi vet ju att DU saknar han och pappa saknar Dig, inte för att mammis o ass inte sköter om lillskatten på ett toppenbra sätt utan för att ingen kan ju ta pappas plats lika lite som någon kan ta Din eller mammis plats eller någon annans.
    Farmor knäpper sina händer och ber att Du skall få vara såå pigg o kry när Ni skall åka på eran resa som jag vet kommer att bli så bra för er alla, inget skall få stå i vägen !
    Farmor skickar en stor Bamsekram o Nassepuss *fniss* till Dig för det vet jag att Du gillar lillgumman min....
    Puss på Dig.....
    PS: Be mammis kolla postlådan lite extra framöver här, det är ett paket på väg till Amelia...;)

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Gick på stan i dag och försökte hitta något roligt till resan men inte då. Hittade i stället något till dig så klart. I morgon får du se vad det är.
    Kram på dig ses i morgon.
    Din assis H

    SvaraRadera