torsdag 27 maj 2010

NU ÄR JAG I VÄSTERÅS...

Oj, vilken lång dag det har varit... Morgonen började tidigt med att packa in i bussen. Men vi fick med allt! :) Kom oss iväg vid 09. tiden. Och anlände vid 20.45.
Har varit några stopp för käk till mina päron o assis H. Plus att jag fick lite oroligt i magen efter S-vall. Så på ett ställe vid vägen fick jag ligga med rumpis bar i blåsvädret. Burr!
I Valbo fick jag besöka skötrummet hela 3 gånger :)
Men nu ligger jag i min hotellsäng och har det mysigt med min assis T som ska vara med mig i natt. Vi har det lite lyxigt inatt...kan kolla på tv :) Hihi, det är inte alla 2,5 åringar som har eget hotellrum!
Natti, natti Amelia

3 kommentarer:

  1. Gomorron Älsklings Tullan våran ....

    Ohh va farmor o farfar blev Glad då vi både läste o hörde att Ni alla hade kommit ner välbehållna då kunde vi sova bra på natten.
    Synd att Du skulle få ont i lillmagen din bara men men vi vet ju att Du är världens tuffaste tjej så även det klarar du av prinsessa som Du är !
    Vi har tråkigt väder här hemma, regnar o är grått :( men, men vi får ta det som det är.
    Farmor o farfar har ju Dej o titta på nu Du är ju solen i våra liv så då spelar det ingen roll att vädret är dåligt.
    Du ska veta att fajfaj o fajmoj är glada över fotgrafierna vi fick av Dig.....Tusen Tack än en gång hjärtat !
    Nu ska Ni ha det såå bra där nere och vi längtar tills vi får ses igen o höra om allt Ni varit med om...
    Hälsa mammis o pappis och inte att förglömma Nasse Din trogne kompis :)
    Puss på Dig......

    SvaraRadera
  2. Men så gott och härligt att ni kom iväg på den stora resan. Tänker massor på er och hoppas vistelsen får bli rekreation och energikick för er alla. Kram till dig Prinsessan Amelia och hälsa dina fantastiska päron och assisar.
    Kram från Marie i Tranås

    SvaraRadera
  3. mormor o morfar28 maj 2010 kl. 22:08

    Vi Längtar efter HJÄRTEVÄNNEN våran....

    Skönt att resan gick bra. Hörde att Du haft lite oroligt i Lilla magen idag oxå,... hoppas att det gett med sej.
    Längtar till i morgon när Du kommer hem med Din Spruttebangbangbuss o hela sällskapet.
    Ska bli roligt att få höra hur Du o Dina Krabbevänner haft det, även Päronen o assisarna.
    Säg till Pappis att han kör försiktigt även hem för han har ju VÄRLDENS GOASTE GULLKLIMP i bussen.
    Nu ligger Du säkert o sussar skönt i Din hotellsäng, med Nasse som kramar om Dej.
    Nu ska vi oxå krypa till kojs.
    Allt väl hos grannarna.
    Hälsa Mammis o Pappis...
    Mormor o morfar säger Go´natt o Sov Så Gott till sin LILLA PRINSESSA.

    Puss Puss & Kramiz

    SvaraRadera