måndag 10 maj 2010

NY VECKA...

Hoppas ni har haft en bra o trevlig helg mina vänner! Jag har bara tagit det lugnt.
Det enda som hände va att det kom besök igår kväll. :) Farmor, farfar, faster, Z och lill kusinen min. De fikade o surrade. Jag fick mig en snygg rosa jacka av farmor o farfar. Tack!
*********************************
I lördags så började vi med lite ny mat till mig igen.... Jag är ju rätt så lös jämt o ständigt. Och jag verkar ha ont oxå när jag får mat i magen. Men nu har det bytts ut en sondvälling till vanlig fullkornsvälling igen. Så vi får hoppas det blir bättre för mig o magen.
Än så länge verkar det som det känns bättre och konsistensen är lite fastare. :)
Jag äter mitt sista mål för dagen kl. 20.00. Annars så har jag käkat vid kl. 23-24. Småtroll som är friska äter ju inte på natten heller. Så vi får se hur det går. Jag verkar inte va hungrig iaf. Men det är ju svårt, för jag visar ju somsagt inte så mycket känslor.
/ Puss Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar