torsdag 20 maj 2010

ÄNTLIGEN ÄR ...

...Pappis hemma från storstan Sthlm. Har saknat honom såååå!
Idag har jag varit orolig och inte sovit mycke. Men när pappis kommit hem och jag fick mig lite pussar, kramizar och fick höra hans röst så somnade jag så lugnt! :)

Så nu ligger jag och sussar så gott!... Syresättningen har varit väldigt upp och ner idag, även pulsen. Men nu känns det stabilare.

Idag ringde min doktor och sa att svaret på kissodlingen kommit. Och jag har bakterie som växer...precis som de misstänkte!... så det är tur man får antibiotika. Hoppas den försvinner fort, fort!

Natti mina vänner / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. mormor o morfar20 maj 2010 kl. 22:27

    Våran ÄLSKADE LILLA ÖGONSTEN........

    Ser att Du fått hem Pappis....hör nästan vilket puss-o kramizkalas det är hos grannarna.
    Skönt att Pappis är hemma, förstår att Du saknat hans trygga famn, höra hans röst, o gosa, då tänkte Du, nu kan jag koppla av o sova lungt, för nu är familjen samlad igen. Förstår att det känns skönt att ha både Mammis o Pappis hemma, som sköter om Dej så fantastiskt, som bara en Prinsessa ska ha det.
    Mormor blir så ledsen då dessa dumma, dumma bakterier inte kan hålla sig borta från vår Lilla Älskling. Men nu ska dom puts väck, så Du blir av med baseluskerna innan Ni ska åka på Er resa till Västerås.
    Nu ska vi krypa ner i lusasken.
    Morfar hälsar som vanligt Go´natt å Sov Så Gott till sin LILLA PRINSESSA.
    Mormor säger oxå Natti Natti till sin LILLA ÄLSKLING.

    /Puss Puss

    SvaraRadera