torsdag 6 maj 2010

LÄKARBESÖK...

Igår onsdag så var jag in på sjukan och fick träffa båda mina läkare. Jag var vaken hela tiden :)
Det kändes o klämdes på mig. Lyssnade på hjärtat o det lät bra.
Vikt: 19,2 kg
Längd: ca. 88 cm
Huvudomfång: 49 cm

Det pratades om mediciner. Och mycket om min mat. Jag är ju lite för rund o go´...:)
Plus att jag har fått lite känning när jag får mat. Reagerar som att jag har ont! Plutar med munnen och knorrar lite! Dessutom är jag super lös jämt oxå! Dietisten ska få se över vad vi kan göra åt allt detta.

/Puss Amelia

1 kommentar:

  1. mormor o morfar6 maj 2010 kl. 22:21

    LILLA GODINGEN......

    Va skönt att hjärtat lät bra.
    Nu är Du stora tjejen med Dina 88 cm.
    Nog är Du rund o Go allt, så mycket mer att älska o tycka om. Se bara på Dina små Gossiga kinder.
    Hoppas att det snart blir ordning på Din mat, så Du slipper ha besvär....
    Nu ska mormor o morfar krypa ner i lusasken.
    Ha en skön o bra natt..så hörs vi i morgon.

    /Puss Puss o Natti Natti

    SvaraRadera