onsdag 5 maj 2010

SOVAR DAGAR...

Nu var det verkligen ett tag sedan det skrevs här, i mitt lilla hus! Jag har väl inte varit så superpigg. Jag har fått ökad dos antibiotika, så nu går det åt rätt håll. Misstänkt urinvägsinfektion. Inväntar odlingssvaret...
Kan väl säga att jag har sovit tors, fre, lör, sön. Och i på måndag em så slog jag upp mina blå och ville vara vaken en stund :)
Bad lata mammis skriva lite kort nu, så kommer det mera detaljer sedan om vad vi gjort!

Ha en skön solig dag mina vänner!
/Puss Amelia

1 kommentar:

  1. mormor o morfar5 maj 2010 kl. 22:29

    LILLA HJÄRTEVÄNNEN VÅRAN...........

    Mormor o morfar tittar in till Dej för att säga Go´natt o Sov Så Gott i Din Lilla Sköna Prinsessäng, med Nasse o alla Gossekompisar.

    Vi håller alla tummar o tår o hoppas att det inte är någon urinvägsinfektion.

    Mormor fick i alla fall se Dina söt blå ögon, innan jaq gick hem igår kväll...

    /Puss Puss o Natti Natti

    SvaraRadera