fredag 7 maj 2010

SOL, HELGEN ÄR HÄR OCH PAKET PÅ POSTEN...

Idag så har vi haft ett jättefint väder. Solen har lyst på en klarblå himmel! Jag har varit med mina assisar H & A under dagen och nu ikväll ska ska vi ha Fredags familjemys :)

När mammis hämtade posten så hade jag ett paket där. Till Prinsessan Amelia stod det! :) Det va från mina polare Tilda o Gugge. Jag fick en fin mjuk klänning, vit/brun randig. Tackar så mycke!
Nu ska jag få lite käk i min "lilla" mage! Bäst att passa på för imorgon blir det indragning på maten. Skriver mer sen om vad dietisten sa som ringde idag!

Ha en mysig kväll mina vänner! / Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. mormor o morfar7 maj 2010 kl. 21:57

    Hej igen LILLA HJÄTEVÄNNEN.....

    Tittar in till Dej för att säga Go´natt.
    Hoppas det blir bättre med maten så att Du inte behöver ha besvär med lilla magen.
    Vilka fasoner, skall dom dra in på maten åt Lilla Prinsessan, men vi får väl hoppas att det blir till det bättre.
    Hoppas att Du haft en Myskväll med Mammis o Pappis.
    Ha nu en skön o bra natt med Nasse o Nasselina o alla dom andra kompisarna.
    Morfar hälsar Go´natt o Sov Så Gott till sin LILLA ÄLSKLINGSGUMMA...
    Vi hörs o ses i morgon.

    /Puss Puss o Natti Natti

    SvaraRadera
  2. Vassegoo världens bästa prinsessa =)
    Puss & Kram från Tilda & Gustav

    SvaraRadera