måndag 24 maj 2010

ETT KORT INLÄGG...

Hej mina vänner...har ni saknat mig? Jag mår ganska bra, käkar antibiotika ännu. Verkar ha ont när jag kissar ibland. Men vi får hoppas det går till sig.
Bad mammis skriva här för nu var det en massa dagar sen sist...igen! Men det är en väldans massa göra nu för mina päron. Jag åker ju på en träff för att träffa mina Krabbepolare :) Och det är denna vecka! Äntligen!
Men det är en massa annat oxå...imorgon får ni hålla era tummar å tår. Då ska jag nämligen få botox i spottkörtlarna! Spännande värre! Hoppas det funkar så slipper jag en massa saliv.
Så snälla tänk på mig imorgon!
Skriver sen om vad jag gjort mer i helgen m.m....

/ Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. mormor o morfar24 maj 2010 kl. 22:30

    Go´kväll våran ÄLSKADE ÖGONSTEN.......

    Du vet att mormor o morfar håller alla tummar o tår som finns, för Dej imorgon. Mormor är så spänd o nervös för morgondagen, men vi ber att allt ska gå bra, o det ska det ju oxå LILLGUMMAN. Du är ju så duktig o tålig, bryr Dej inte så mycket om stick.
    Va skönt det ska bli å slippa så mycke saliv, hoppas vi.
    Nu är det nära, att få åka till Västerås å träffa Dina Krabbevänner, bara några dagar kvar.
    Hoppas det blivit bra med kisseriet o saliven, innan dess.
    Hoppas Du får sova skönt inatt, för imorgon blir det en lång resa, även för Nasse.
    På onsdag blir det mormors tur att åka dit.

    Mormor o morfar skickar en riktig Go´natt-Puss o Jättekram till LILLA PRINSESSAN.

    SvaraRadera
  2. Hej lilla sjöjungfru! Tänker på dig idag när du ska få Botox, det kommer att gå så bra för du är en riktig tuffing. Önskar dig, dina föräldrar (päron) och din ass en trevlig resa och mysiga dagar i Västerås. Ska bli spännande att få höra vad du tycker om Västerås. kram Annki

    SvaraRadera