tisdag 24 mars 2009

UMEÅRESA...

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY



Y LOVE...LOVE... Y

Idag så har jag varit på en tripp till Umeå. Först så for vi till NUS och träffade en Dr. som är genetiker. Intressant tyckte mamma o pappa. Jag sov mest som vanligt.
Sen så for vi och hälsade på Wille och hans mamma o pappa. Äntligen fick jag träffa min käre vän. För ca. ett år sen delade vi rum på Barn4 (NUS). Oj, va stor och stilig han blivit :) Våra päron surrade o surrade och fikade...och vi två fick mat i våran knapp. Tack för idag och hoppas att vi ses snart igen min vän. / Amelia

4 kommentarer:

  1. Vilka godingar!! Va roligt att du fick träffa din kompis :) Kram från Johanna o Denny

    SvaraRadera
  2. Va mysigt ni verkar ha , du & Wille =)
    Gulligt att ni höll hand , go´onga´.
    Kram kram från Gustav,Tilda & Suss.
    Uffe hälsar oxå - fast hemifrån ; )

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt ni hade det! Själv har jag oxå en kille att hålla handen. Han bor oxå i Umeå. Hoppas allt är bra med dig, mamma och pappa!Många kramar från Emmy. Mamma och Saga hälsar.

    SvaraRadera
  4. Hej Va kul du fick ha i Umeå. Jag brukar mest få träffa tråkiga doktorer å sånt inte kompisar, fast idag har jag varit med mina kompisar i skolan. Vet du jag fick vara kassörska när vi lekte affär. Jag var väldigt bra skulle nog kunna driva en egen buisness om jag var lite bättre på att prata. Jag sålde smycken och godis och då fick jag ju lov att stassa mig i alla smycken. Bra försäljningstrick va?! Då alla såg hur snygg jag blev ville de ju absolut handla av mig. Du, jag har inte svarat på din fråga om upplevelserum,jag har inte provat det på habben, men i min skola finns det ett och där gillar jag att ligga i "saccomusiksäcken" å lyssna på rockmusik. Det är min stil det...gillar tuffa ljud. Jag har oxå fått ett nytt "Vrålåk" till skolan hur bra som helst, jag älskar verkligen min nya tron, sitter superskönt inget som klämmer eller skaver. Nej nu måste jag fixa med lite inhaleringspuff. Kommer tillbaka till ditt lilla hus en annan dag och berättar mer. Kram från prinsessan Alma till prinsessan Amelia:)

    SvaraRadera