lördag 7 mars 2009

STÄDLÖRDAG...

Japp, då var det helg igen! Och pappis har rest iväg en sväng till Sthlm. Saknar honom så! Min pusspappa :)
Mamma o jag städar och grejar på, så gott det går. Jag är lite missnöjd idag. Men jag sitter i min stol och följer mamma runt och håller koll så att hon inte missar ett dammkorn :) Jag är en hård arbetsgivare :)
Ikväll ska vi nog lyssna på melodifestivalen 2:a chansen. Och så ska mamma duscha mig och klippa mina långa fina naglar, sa hon! Dom växer som ogräs :)
Imorgon får vi besök. Mamma o Pappa ska få nått av några...men det skriver jag om sen. Mamma är nyfiken som bara den iaf. Längtar tills imorgon.
Ha en bra kväll friends! Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej lilla sjöjungfru!
    Det är så roligt att läsa din blogg.
    Vilken tur du har som har fått en sån fantastisk mamma och en lika fantastisk pappa.Men du är ju en underbar, speciell liten tjej. Din Annki

    SvaraRadera