torsdag 12 mars 2009

TORSDAG...

Japp, då har man kommit hem. Ligger i min säng nu. Natt tanten har kommit och pysslar med mig.
Har varit på galej idag :) Vi for till Farmor o Farfar. Har fått käka middag. Och sen så tog mamma mig i vagnen för att gå en promenad. Jag sov så gott medans farmor o mamma styrde runt mig. Emmy min vän, jag rullade förbi ditt hus :) Vinkade i mina drömmar till dig och undrar och hoppas att du mår bra.

I förmiddags så hade vi besök av två gubbar :) Det handlade om det projekt jag skrivit om tidigare... men än avslöjar jag inte riktigt vad det är för något :) Kommer nog att bli av :) Längtar....hihi!

Gugge, jag har inte fått fisgrisen att ställa upp på en bild än...men den kommer nog snart! Får väl muta med nåt gotti gott! :)

Puss på er alla / Amelia

1 kommentar:

  1. God morgon vår lilla älsklings prinsessa.....vet du vad Amelia... farmor o farfar har sovit såå gott i natt fyllda av glädje och tacksamhet över att vi igår fick umgås med en sådan underbar liten goding som Du Amelia !! ( även din mamma o pappa var jättemysigt och få träffa) men DU står högst upp på listan :-)
    Farmor höll på att spricka av stolthet när hon fick gå och styra dig i vagnen, hon ville bara skrika rakt ut så att ALLA skulle höra : HALLO här kommer jag med världens i särklass Gulligaste Gulljänta ;-)
    I dag skall farmor åka och få massage för jag kan inte bada och flyta omkring så där duktigt som Du brukar göra, men det skall bli jätteskönt att få bli lite knådad :-)
    Hoppas att Du Mamsen ,Pappsen, Nasse o Fisgrisen får en riktigt gohelg med många tillfällen med pussar o kramar! NI är värda ALLT GOTT !
    Pussar o kramar från farmor o farfar vi ÄLSKAR DIG LILLHJÄRTAT !!

    SvaraRadera