måndag 16 mars 2009

NYTT VRÅLÅK...


Titta på mitt nya vrålåk :) Jag repade mig från i morse. Så vi for iväg till habben och provade in den. Mamma fick lyfta i och ur mig flera gånger :) Annki o MajBritt grejade o grejade. Men till slut så fick vi väl in en bra ställning för mig. Håller på att sitta in den nu. Får se om man får justera om lite sen.
Sen efter det så gick mammis o pappis och snackade med våran kurator M-T. Där efter så rullade vi ner till barnmottagningen och träffade min "knapptant". Hon skulle ta en titt på min knapp för att det blivit rodnad runt hålet. Hon sa att det var dax att byta till en större knapp oxå. Man har ju lagt på hullet :) Rund och go om magen :)
Nu är vi hemma mammis och jag. Pappis har farit och jobbat.
Puss på er / Amelia

3 kommentarer:

  1. Tjena bruden!! Vilket vrålåk du ha fått!!! Den ser helskön ut!! Få man åka med på en raggarrunda?? Kramar Evelina

    SvaraRadera
  2. Men woow , vilken räzer!!
    Måste komma och hälsa på , så man kan kolla in den närmare.
    Kanske jag kan hjälpa dig & byta till sommar däck senare ; )
    Puss Gustav

    SvaraRadera
  3. Go morron "lilltullan"
    Vilken fin stol Du har fått vännen ! och den ser jätteskön ut, det blir mysigt att sitta i den nu och kolla på bolli boppa ;)
    I dag blir det nog jättefint väder så mammsen o Du kanske tar er en tur i vagnen idag...tänk om farmor varit ledig då har vi gjort om vår lilla tripp :)
    Ni finns i våra hjärtan,tankar och drömmar.
    Pussar och kramar i mängder från farmor o farfar ! Hälsa Nasse o Fisgisen ;)

    SvaraRadera