lördag 14 mars 2009

ANDNINGSREGISTRERING...


Då har man varit i Sundsvall en sväng! Vi åkte ner dit igår och i natt så har jag fått sovit med en låda på magen som har registrerat hur jag andas. Hade en grimma i näsan och en klämma på fingret oxå. Det gick jättebra. Min nattistant sa att det var längesen jag sov så gott.
Men resultatet får vi reda på senare.
Sen en sak...Jag har urinvägsinfektion :( Mamma o pappa har misstänkt det, för jag har tydligen inte luktat så gott när jag slagit mina drillar. Så där nere i S-vall satte de en sån där skön kisspåse på mig. Och det visade att jag hade skit i urinen. Så nu har jag fått medicin för att få bort dom dumma bakterierna!
Vi åkte hem mitt på dan idag. Skönt att komma hem och sova i sin egen säng...(tycker iaf mammis o pappis)
Nu ska mamma och jag greja m. packningen. Skvallrar...pappis har tagit sig en lur på soffan han. Måste vila på maten säger han. ;) Jag håller med , vila är bra :)
Undrar vem som vinner i globen ikväll. Ska nog sitta och lyssna om man inte somnar som vanligt. Ha en skön kväll alla vänner. Puss / Amelia

2 kommentarer:

  1. Hej o God morron mormor o morfars LILLA HJÄRTEVÄN.
    GRATTIS på Din 1 år & 3 månaders dag, och
    Välkommen hem från Sundsvall.
    Hoppas att Du har sovit gott i natt hemma i Din egen säng med Nasse tätt intill Dig. Va skönt att Du har gjort bort testet med andningen, men det var ju tråkigt att Du har fått urinvägsinfektion, men tur att mamma o pappa misstänkte det så att dom kollade och Du fick medicin så nu blir Du snart bra.
    Mormor o morfar Älskar Dig så mycket, vi tänker på Dig natt o dag.
    Hälsa Mammis, Pappis, Nalle o Fisgrisen.
    Ha en skön dag, vi ses.
    Puss o Kram ÄLSKADE AMELIA.
    Mormor o Morfar

    SvaraRadera
  2. GRATTIS AMELIA PÅ 15 -MÅN -DAGEN önskar Farmor o Farfar :)
    Hoppas att du får en jättemysig dag med mammis o pappis o dina komisar Nasse O Fisgrisen ;)
    Farmor skall iväg o jobba nu o sköta om "sina" tanter o farbröder :)
    Pussar o kramar skickar vi till våran lilla gojänta /Farmor o Farfar

    SvaraRadera