tisdag 10 mars 2009

TISDAGSMYS MED PAPPA...

Gustav, Tilda och Jag

Hej vänner, nu var det ett tag sen... Som sagt så hade jag besök i söndags.
Hela köket var fullt, vi fikade semlor...eller jag o Gustav fick ju som vanligt flytande föda :)
Här på bilden är det Gugge, Tilda och jag. Jag var duktig och satt still, men det var mer myror i
brallan på min polare :)

Idag har jag haft en mysdag med pappa. Mamma har varit borta nästan hela dan och haft det mysigt med sin kompis. Dom har bla varit på nåt konstigt som heter floating ( man flyter i saltvatten)! Men jag längtar till imorgon för då är det min bad dag och då ska jag flyta runt. Härligt!
Annars så mår jag hyfsat bra. Har haft lite oroliga nätter. Lite mer slem... Hoppas att ingen infektion är på gång!
Puss på er! / Amelia

1 kommentar:

  1. Tjena kompis!!

    Du ska bara veta allt jag fick nyss om då jag va med min & din mamma på stan , vaaa´dom surre´....
    Men jag ska berätta allt då vi ses nästa gång , då ska jag säga alla hemlisar ,, hi hi ,, & dom som trodde jag sov i vagnen...nä , du , jag höll va jag lovade dig sist ,, att jag skulle tjuv lyssna på dom ,, hi hi , & de gjorde jag =)

    Hoppas vi ses snart ,,, vet att vi snart ska det ,, hi hi , tjuv lyssnade ju på dom igår..hi hi.
    Plaska ordentligt på mammsen & pappsen din i badet , så det blir roliga bilder som jag får se sedan.

    Puss & Kram din Gugge.

    SvaraRadera