torsdag 26 mars 2009

HEMMADAG...

Åh va skönt att få va hemma idag. Det är jobbigt att fara runt och flänga!
Igår så var mamma, jag och min assistent H till habben. Vi kollade på en möjlig bilstol till mig. Och det var som vanligt ett testande med mig upp och ner, upp och ner... Men vi hittade en som ska beställas, men FK ska godkänna först! Den var rätt skön...somnade faktiskt i den :) Hoppas vi får den för det skulle bli mer lättsamt för mina päron och bättre för mig förstås. Prinsessa som man är:) Man ska ha det bästa! :)
Och vet ni vad, det allra värst...Dom höll på så länge att min badtid for all världens väg...Snyft! Va jag var sur på mammis hela dan. Hon skyller på att det är mina tänder som är på väg ut, men hon skulle bara veta va putt jag är för att jag inte fick bada...Jag grina o grina!!!

Idag har mamma och jag pysslat...gjort en sak som morfar ska få på sin födelsedag.
Det var ganska kladdigt, så det var bara in i duschen med mig :)

Nu så sitter jag i min stol och får lite mat och sussar en lur. / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Mysigt med en hemmadag! De har faktiskt jag oxå, jag har två sjuka barn som ska passas upp. Vi har spelat en del Uno och Barnen har tittat på teve typ hela dan, fyrkantiga ögon är ett faktum. Typsikt att dom skulle surra så att du inte fick bada, nog kan man sura för mindre. Hälsa mamma och pappa! kram Ulrika, Gustaf och Wille

    SvaraRadera